Re: Wymiana monitora na jaki ???

Autor: MN (mn_at_box43.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 22:28:18 MET DST

ja mam od 2 tygodni Samsunga 959NF naDiamondtron NF

i cos mu jest, geometra taka sobie, zaraz po właczeniu generuje niebardzo
ostry obraz, po około 10min mu przechodzi, poza tym jak sie otwiera jane
okno to cała reszta ekranu jakoś ciemnieje, może nieznacznie ale da się
dostrzec, nie wiem co z tym robic, moze udać się do serwisu.