Re: HP845C - napełnianie kolorowej głowicy

Autor: Piotr Wrona (peewee_at_2com.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 21:37:51 MET DST

On Sun, 22 Sep 2002 23:30:44 +0200, "-=Przemek=-"
<cornhole_at_darmo.alter.pl> wrote:

>Czy ktoś kiedyś próbował napełniać kolorową głowicę w HP845C?
>Chciałem się dowiedzieć czy to ma sens i jeśli już, to jakim zestawem.

Bez problemu ze 2-3 razy potem juz spada jakośc wydruków. Czasem
mieszają się kolory. Z tych co probowałem najlepsze sza refille InkTec
- jakośc atramentu i koreczki do czarnych kartridzy.. Jednak w
zasadzie najważniejsze jest uważne napełnianie jak podano w instrukcji
aby uniknąć efektu mieszania kolorów. Lepiej też wlać mniej niż 15 ml
- 10-13 za to częściej. Po 2-3 napełnieniu aby uzyskać jakość
oryginału trzeb ajuż stosować przy wydrukach tryb normal, zamiast
econo, gdyż niektóre dysze zapychają się lub przestają funkcjonować i
wydruki tracą na jakości.

Pozdrowienia

** Piotr Wrona **
panpiter_at_wp.pl.