Re: Monitor

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 18:43:35 MET DST

> Mam problem z wyborem nowego monitora dla siebie. W gre wchodza modele w
> okolicach 750-850 PLN. Ostatnio spodobal mi sie Miro 17F95 - za (bardzo)
> dobra cene (745 PLN) oferuje bardzo dobre parametry (m. in. plamka 0,25,
> 95kHz, pasmo wzmacniacza 200 MHz, TCO '99). Niestety nie wiem za duzo o
tej
> firmie, dlatego mam pewne obawy przed kupnem. I tu pytanie do
uzytkownikow:
> czy jestescie zadowoleni z monitorow tej marki i dlaczego? Z gory dzieki
za

Miro kiedyś pretendowała do miana drogiej firmy o dobrej jakości, coś jak
ELSA, Genoa czy Diamond. Sama - AFAIK- nie produkuje monitorów, tylko je
firmuje, kiedyś pod swoją marką sprzedawała drogie modele SONY. Miałem
przyjamność pracy (ale to było z 7-8 lat temu) na 17 Miro z kartą
MiroCrystal - to była rewelacja, zdecydowanie nie na kieszeń przeciętnego
Polaka. Obecnie zeszła na psy, a przynajmniej pod strzechy, została zresztą
częściowo przejęta przez Pinnacle Systems. Co do Twojego monitora - na
papierze jest OK, musisz popatrzeć na obraz i tyle. Ale podejrzewam, że to
jakiś Tajwaniec, albo Koreańczyk :)
pozdro...
sprocket