Wymiana monitora na jaki ???

Autor: Adam Samborski (samuraj_at_2com.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 17:37:49 MET DST

Nie jestem zadowolony z zakupu LG F700B, dogadałem się w sklepie, że
wymienią mi na inny, mogę dołożyć do droższego - tylko który model wybrać
???

Nie mogę się przyzwyczaić do tej geometrii w LG niby to proste a ekran
ucieka do środka, u góry i dołu jakieś łuki zamiast prostych linii.

Ponoć tak ma być, bo to płaskie, ale czy to co powinno być proste musi być
krzywe :)

Proszę o rade, który monitor wybrać.