Re: Montujecie sobie kompy sami ?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 15:45:14 MET DST

Użytkownik "Wozik" napisał:

> Chcesz, żebym wymienił wszystkie chipsety VIA Apollo?

Hmmm... to ja już nie rozumiem, do czego dążysz. Rozmawialiśmy o tym,
który producent (AMD czy Intel) produkuje więcej chipsetów. Ja podałem
tylko te, które zrobił Intel. AMD wypuścił ich znacznie mniej. A ty
podajesz jako kolejny argument firmę VIA. Czemu to ma służyć? Jeśli
prześledzisz dokładnie rynek IT, zobaczysz, że VIA produkuje nie tylko
układy pod AMD'eki, ale również pod Intela. To samo dotyczy SIS'a,
NVIDII i kilku innych, mniej znanych producentów chipsetów.

Pozdrawiam,
Sniper