dysk mi sie wlacza po wylaczeniu windy;

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 15:29:45 MET DST

czesc;

profilaktycznie pytam na grupie sprzetowej;

mam kiepska kieszen RH-xx;

co mnie martwi to, ze lampka HDDisUSE zapala sie na kieszeni od razu
jak wlacze kompa, niezaleznie czy jest tam dysk czy nie; lampka gasnie
kilka sekund po tym jak zacznie startowac windows;

nie mam obudowy i nie mam lampki hddinuse z plyty gl.

po wylaczeniu windowsa; kiedy dyski powinny byc juz zgaszone, czasami
slychac jak dysk sie odpala ;((((

ponieaz jest to AT, to przy wylaczaniu zasialania widac jak na momemt
mruga lampka HDD;

czy to zwalony kontroler/hdd/kieszen?

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?