Re: 100 czy 85 Hz?

Autor: Sebek74 (sebek74_at_go2.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 15:02:34 MET DST

> A w praktyce na dobrych monitorach nie widac roznicy.

Tak zapytam, a testowales w ogole, porownywales? Bo mi sie chce napisac ze
bzdury piszesz, ale wojny nie chce tu zadnej robic. Pracuje przy Adi710 w
1024x768 przy 120Hz i jest zasadnicza roznica do 85Hz.Wystarczy porownac
grubosc, nasycenie czcionek czarnych na bialym tle. Nie wspomne juz o tym,
ze jak przerzuce na 85Hz to mam wrazenie ze obraz drga na brzegach. Zeby nie
opierac sie na jednym przykladzie w pracy pracuje przy 100Hz (banka Adi) i
tez dostrzegam roznice.