Re: Zasilacz (pytanie do bywalcow gieldy na Batorego w Wa-wie)

Autor: SirDavid (wytnij-toadamd_at_fastmail.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 13:51:00 MET DST

On Mon, 30 Sep 2002 10:17:25 +0200, "benek"
<benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl> wrote:

>albo masz super wrazliwy sluch albo masz walniety wentylatorek !!!
>standardowo juz przy 1800rpm nie slychac wentylatorow 80x80x25 - chyba ze to
>Spire lub inne dziadostwo !!!

Raczej to pierwsze, choc moze nie az tak super. Ale reszta komputera
jest dobrze wyciszona i wiatrak w zasilaczu jest teraz najglosnieszym
elementem, mimo puszczenia go na 5V i tylko 1200rpm. Wyjmowalem go i
porownywalem z innymi jakie mam, nie byl moze specjalnie glosny, ale
nie byl tez taki super cichy jak niektorzy sugeruja. Ogolnie nic
specjalnego.

Adam.