Re: Lexmark Z-25 ?

Autor: Górnik (Górnik_at_kopalnia.cominvalid)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 13:44:13 MET DST

Po wielu godzinach ciężkiej pracy Górnik wykopał post
news:an99qo$960$1_at_news.tpi.pl w którym Mirek Ziółek napisał(a):

> Użytkownik "Jacek" <spychala_at_go2.pl> napisał w wiadomości
>
> prosta drukarka, jakosc wydruku pozostawia sobie duzo do
> zyczenia,jak do samego tekstu to mozna kupic.

Powaznie? A jakie sa Twoje zyczenia? Jak najbardziej nadaje sie i do
grafiki.

> Cena 199 w MM zacheca do kupowania kolejnych sztuk po skonczeniu
> sie tuszu;)

Zawsze tak robisz? To zmartwie Cie ale te naboje ktore sa dolaczane do
drukarki sa tylko identyczne ksztaltem z normalnymi ale nie zawartoscia
ktora jest duzo ubozsza od sklepowych.

--
Górnik