Win98 i problem z myszką :/

Autor: CFR (cfr_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 12:00:56 MET DST

Zou!

    Słuchajcie, sprawa jest taka. Wszystko fajnie chodzi, do momentu gdy
próbuje się przenieść folder z miejsca na miejsce. Nie istotne jest to czy
to się robi na pulpicie czy na dysku. Przeciąganie jakiegokolwiek folderu
(pliki ok - je spokojnie można przesuwać) zbiesza system. Myślałem, że to
myszka robi problem ale nie. Podłączałem róznie (PS, COM) i różne myszki -
bez rezultatu.

Sprzęt: K7VTA3, Duron 1200, DDR 256 i riva TNT2 M64.

Co może być przyczyną takiego zachowania - pamięć, może coś inaczej ustawić.
Podajcie mi swoje przemyślenia.

--
3.V-ta Sie!
i nie filozujta :))