Dwa niewielkie Pytanka

Autor: Sitek (situnio_at_tlen.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 11:47:50 MET DST

Witam!!!
pękła mi ważna płytka CD czy jestmozliowść jej uratowania dla potomności?
Jeżeli tak to czym i jak??

Odpalając Winampa i próbują odgrywać muzyczke wywala mi komunikat w oknie
pt:Winamp2 waveOut plug-in v1.03 error
"please reinstall soundcard drivers, Error code: 7,
Windiws error message:
"MMSYSTEM007 Brak wystarczajacej pamięci dostepnej dla tego zadania. zakończ
działanie jednego lub kilku programów i ponów próbe"
jak mu przeinstaluje stery to działa do następnego wył kompa. potem znowu to
samo. nie wiem co robić. Czy ktos spotkał się z tym gdzies kiedyś?? jak tak
to proszę o wskazówke jak sie tego pozbyć.
Z górki dziekuje

--
Pozdrawiam
SITEK - Gliwice