Re: Barracuda w kieszeni

Autor: Siuto (siuto_at_antyspamowy.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 11:24:32 MET DST

Raffa napisał(a):
> aczej nie jest to wina temp w kieszeni
> ale kieszenei często sie sypią (rozwalają sie wtyczki w kieszeni
> po kilkakrotnym uzyciu) , do tego kieszenie mimo tego ze pasuja
> sobie fizycznie nie stety nie zawsze pasują pinami (mozna nawet
> spalic dysk)

potwierdzam.
ja wlasnie wypier.. jedna kieszen do kosza (tak zwana kieszen ADAX-owa)
bez dochodzeni co jej dolegalo.
czesto z niej korzystalem az do czasu kiedy zaczelo mi sie wsio
kaszanic (samoczynne restarty kompa, kazde wejscie do kompa konczylo
sie nowym katalogiem na chek.000 i tym podobne)

--
Pozdrawiam
Siuto