Re: pilne: ecs i ddr :(

Autor: Mateusz Mazur (matmaz_at_nie.cierpie.spamu.wp.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 17:51:53 MET DST

In article <al2fnh$160$1_at_news.tpi.pl>, tomytom_at_tlen.pl says...
> cze,
>
> mam problem - skladam kompa i po wlozeniu pamieci komputer uruchamia sie na
> 4 sek i wylacza sie...
> po wyjeciu pamieci wszystko jest ok - normalny sygnal z plyty o braku
> ramu...
> moze ktos ma jakies sugestie co jest nie tak?
> pamieci sa dobre - moduly dzialaja na innym kompie...
> POMOCY!!!

Mialem dokladnie taka sama sytuacje wczoraj! Przyszedl kolega, poprawil
cos w podpieciu kontrolek, zasialania do procesora, itd i wszystko jest
ok! Nawet zadnych zworek nie trzeba bylo zmieniac.
Pozdrawiam
Mateusz Mazur

--
Moj adres mailowy wymaga korekty!