Re: Stronka www rozwalila mi dysk :(

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 11:04:19 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Szutka" <szutka_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Problem taki: ktos wlazl na shakowana strone www i otwarlo sie okienko:
jak
> mnie wylaczysz to stracisz wszystkie dane z dysku, wiec ten ktos nacisnal
> gozik: reset. i oczywiscie dysku nie da sie czytac: nieprawidlowy nosnik
> itd. wyglada na to ze partycja jest ale tak jakby nie sformatowana.
> Czy ktos sie juz zetknal z czyms takim?

1 primo nie resetowac jak dysk cos robi

co taka pluskawa mogla zrobic z
> dyskiem

sadze ze to zadna pluskwa a tylko zwykle okienko-zarcik. zaszkodzil reset
imo
widzielem kilka takich stronek i programikow niby formatujacych dyski itp.

(zakladam ze nie ma tam kaszany). Jak to naprawic (cieciu u ktorego
> sie to stalo trzyma tam wazne pliki (cad itp) a ja jestem jego guru
komput.
> i mi to juz bokiem wylazi...

tiramisu moze pomoze. szkoda ze musisz odzyskiwac dane bo inaczej pewnie
poprostu fdisk wystarczy

mosciak