Re: UNREAL 2003 - kiszkowato chodzi?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 10:46:52 MET DST

Użytkownik "Wodzo" napisał:

> Riva TNT2 M64 i Unreal2003????
> PS.Na takim sprzęcie upalałem kiedyś tę gierę
> i samo załadowanie zajęło ok. 10 min.

Ludzie! O czym wy w ogóle mówicie? Nie pomyliliście czasem gier? Co
znaczy "upalałem kiedyś tę gierę"? Jesteś jej głównym programistą, że
miałeś do niej dostęp wcześniej niż reszta świata? Przecież w
momencie, gdy pisaliście te posty, gry tej jeszcze na polskim rynku
nie było! Pierwsze egzemplarze sprzedawane w USA zostały wpuszczone do
sklepów 29 września, a w Polsce ma się pojawić 1 października. Jeżeli
ktokolwiek z was miał w łapkach tą grę, to prawdopodobnie była to
bardzo wczesna beta ze Stadionu Dzisięciolecia - specjalnie
spreparowana w ten sposób, żeby nie dało się w nią płynnie grać (tak
jak kiedyś GTA3). Mało tego: wersja była niedopracowana i
niekompletna - więc szkoda czasu na negatywne opinie - wypowiecie się
jak będziecie mieli fulla.

Zobaczcie:

Pozdrawiam,
Sniper