Re: netscape - gdzie ustawic proxy?

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_WYTNIJ-TO.poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 09:26:26 MET DST

Dnia 02-09-28 00:01, Użytkownik Krzysztof Pawleta napisał:
> Roman Sąsiada wrote:
> Jesteś pewien? Przecież to-to było nawet w Netscape 3.xx
> (nie mówiąc o 4 i 6...)
A możesz podać mi dokładną opchję? Bo jeżeli mówisz o wyłączeniu
JavaScriptu to i owszem, ale to było wylewanie dziecka z kapielą, bo
autmatycznie przestawało działać ci wszystko, co na JS było robione. A w
Mozilli zaznaczasz tylko "Blokowanie okienek pop-up w opcjach skryptów i
voila! Działa wszystko, oprócz tych cholernych okienek :-)

> Dodam, że zapomniałeś o jednym "za" Netscape: filtry maili/newsów ;-)

Jesteś na 110 % pewien że Netscape 7 MA filtry newsów? Mozilla
filtrowania maili ma, ale fiultry newsów nie są i jeszcze długo nie będą
zrobione, a nie sądzę żeby inżynierowie Netscape robili własny moduł...

--
Roman Sąsiada
katoda_at_poczta.onet.pl   http://katoda.republika.pl