Problem z kompem:(

Autor: Grzech (zulus25_at_wp.pl)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 09:18:09 MET DST

Witam

Kumpel obdarzyl mnie kompem w ktory to nie za bardzo dziala:(
Celus 600 z Riva 16 na via. k. dzwiekowa cmi 8738
Problem wyglada w ten sposob ze filmy skacza jak nacpane kangury,
a glos ni jak sie nie zgadza z obrazem:(
Nie jest to problem divxa, ale k. dzwiekowej.
I teraz pytanko czy dzwiekowka moze tak mocno zuzywac zasoby kompa?:(
Czy nowsze drivery cosik pomoga (o ile sa takowe)?
Dodam tylko ze jak wetknalem w to pudla mojego Liva - wszystko dziala ok.:)

Pzdr.
Grzegorz