Re: zbyt zimny procesor ?

Autor: Pawel Kowalski (kowal13_at_poczta.fm)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 07:23:23 MET DST

morgann wrote:

> No chyba juz przesadzacie !!!
> A co spadlo mi namiecie na procku o 0,1V i od razu jest niegorzany ?
> Plyta ma swoja stabilizacje napiecia dla proca a nie biezrze prosto z
> zasilacza.

No właśnie u mnie 1.77V zawsze i wszedzie na procku. Przynajmniej
tak wynika z pomiaru z płyty głównej. Ale myślę że to nie kwestia napięć.

> Zreszta co ma zimny procek do stabilnosci kompa ?

Dla mnie to w sumie też nie bardzo normalne. Ja tylko stwierdzam
to co widzę i co potrafię sobie posprawdzać. Do wnętrza sprzętu
ni wejdę i nie zobacze co się krzaczy.

> Moze ci sie cos inengo syfi...

Może, dziś spróbuje potestować a przy okazji skoczę do serwisu
i opowiem im cała historyjkę jak mnie nie wyśmieją to będzie super
a jak mi jeszcze coś wymienią to uznam to za bardziej
nieprawdopodobne niż moja teoria o zbyt zimnym procku :).

--
Pawel Kowalski
kowal13_at_poczta.fm