Re: BIOS nie startuje...

Autor: Zbig.Drwiega (borsuk_at_borsucza.norka)
Data: Mon 30 Sep 2002 - 00:07:21 MET DST

W artykule <3D97285E.B2A5750A_at_magsoft.com.pl> Radoslaw Sokol napisal(a):

Dziwna wyszła ta moja poprzednia wiadomość.Jakaś "wykastrowana"
Oryginalna treść była mniej więcej taka:
" Hmmm... dwa listy.
Wysłałem drugi dlatego,bo wydawało się mi,iż pierwszy jest nieczytelny,
zwłaszcza temat.

OK. Zdelejtowałem tą pierwszą..

Dalej mniej więcej jak niżej.

Ale potem było o tym,że płyta _WSTAŁA_ !
Piękny wspaniały BIOS ukazał się moim oczom!
Wtedy, gdy za twoją Radosławie radą, odpiąłem wszystkie urzadzenia.
Potem kolejno podpinałem wszystko z powrotem, i nadal dobrze!
Wspaniałe dzieki za naprowadzenie i radę!

Potem zapytałem o Waszą opinie o zachowaniu się mojego dysku primary slave.
Żadnego pliku nie mogę skasować, bo zawsze jest ten sam komunikat:
"Nieporawidłowa ścieżka, sprawdz ją."
I kasowanie nieudane.
System to Win98SE,to samo było na XP, poprzednio.
Takie zachowanie tego dysku jest niezależne o systemu.
Bo podpinałem jako primary master dwa dyski,różne,z różnymi systemami.
A dysk slave jek zachowywał się opornie, tak to robi...

Pozdrawiam wdzięcznie, Green_Lin