Pytanie o płytę ASUS SP97-v

Autor: Piotrek (pcela_at_tlen.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 21:10:17 MET DST

Posiadam płytę główną ASUS SP97-V na chipsecie SiS 5598 z procesorem AMD
K6-2/333 kręcony do 366 na FSB 66MHz. Jak przestawić FSB na 100., podobno
się da,chipset obsługuje napewno ale ja próbowałem to był tylko czarny
ekran. Mnożnik przetem zmniejszałem. Proc działał na FSB100 na innej płycie
NO NAME..
Płyta jest jeszcze na SIMM ale obsługuje SDRAMY ale 72 pinowe (wdług
dokumentacji). Może wymiana pamięci (mam 96 MB SIMM EDO minus 4 MB na
grafikę która bieże z Ramu. Zmiany napięcia już prubowałem, żadnej reakcji
po prostu nic, jakby się nic nie zmieniało.
Piotr Chrzanowski
pcela_at_tlen.pl