Re: sb128 PCI?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 20:46:16 MET DST

benek wrote:

> zalezy z czym porownujesz i do czego chcesz wykozystac !!!
> za cene tej dzwiekowki IMHO bradzej oplaca sie kupic jakiegos
> lub Yamahe 724/744 (byle nie klona)

Ile i jakie klony testowales, ze piszesz byle nie klona :)
Bo ja mam Geniusa YMF724, slyszalem oryginalna Yamahe YMF724 i mimo
razliwego i dobrego no i wymagajacego sluchu, jakis powalajacych
roznic nie slyszalem :) Slyszalem tez YMF724 w wykonaniu A-open i tez
dzwiek byl dobrej jakosci.

BTW dostanie oryginalnej YMF724/744 jest bardzo trudne, za to jakis rok
temu bez wiekszego problemu mozna bylo dostac oryginalna YMF754

--
Krzysztof Szczepanek
I resist, so I am frreeeeeee!