Mam problem z hibernacja pod Winszitem XP

Autor: Pawel Jakobkiewicz (havran_at_gmx.de)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 20:02:38 MET DST

Moze ktos z was mi potrafi pomooc lub spotkal sie z podobnymi symptomami
Od dosyc dawna korzystam z winszita XP i no nie powiem ze przeskok mi sie
nie podobal .. zwlaszcza jak nagle w versji PROF. pojawia sie przelaczanie
urzytkownikoow, remotedesktop itd ...

Niestety jedyne co u mnie nie chce dzialac, jest HIBERNACJA. Na dzien
dziesiejszy nie wiem co moze byc tego powodem, ale niestety podczas kiedy
komputer wstaje ze stanu "uspienia" nie widze nic poza czarnym ekranem. Po
czym trzeba przycisnac magiczny przyciks na obudowie, skasowac dane stanu
hibernacji i pozwolic mu wstac na nowo.

Moze ktos z was sopotkal sie z podobnymi symptomami, a moze juz ktos sie
domysla albo moze juz nawet wie co moze byc tego przyczyna i jakie moze byc
ewentualne rozwiazanie tego problemu?

Pozdrowienia

Pawel Jakobkiewicz