Re: stara płyta + P100 + HDD 15GB nie działa :(

Autor: IvanSoft (ivansoft[WON.SPAM)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 19:43:30 MET DST

Użytkownik "dj maestro" <maestro_at_firewall.pl> napisał w wiadomości

> Witam ! Czy ktoś wie jak uruchomić nowy dysk Seagte Quantum 15GB pod starą
> płytą z Pentium 100Mhz. Bios informuje mnie ze moja piętnastka ma tylko
> 840MB ! Prosze o pomoc.

Kilka sposobow:
1) Update BIOSu plyty glownej
2) Programik ze stronki Seagat'e - AFAIR DiscWizard, czy jakos tak..
3) Zakup dodatkowego kontrolera PCI do dyskow (lepiej sie upewnic wczesniej,
czy zadziala, bowiem moga sie zdarzyc problemy z bootowaniem)
4) Jesli komp sie uruchamia, tylko zle rozpoznaje dysk, to mozna utworzyc
partycje na kompie, ktory dysk rozpoznaje prawidlowo, a nastepnie podlaczyc
ten dysk z powrotem do Twojego komputera - system Windows (98 i nowsze)
prawidlowo powinien wtedy rozpoznac rozmiar utworzonych partycji.

Pozdro,
Mariusz M.