Re: Barracuda IV 40 GB..

Autor: Marek Skubela (sqbell_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 19:01:14 MET DST

W artykule <an77v3$3nk$1_at_foka.acn.pl> plitkin napisał(a):

> Skad oni to wiedza???? Przeciez wlaczyles rano PC, a on napisal: no bootable
> disc (czy jakos tak)...

Problem w tym, że nie włączył się nawet.. ale mniejsza o to..
Przypuszczam, że otworzą dysk i popatrzą.. jak coś będzie
ewidentnie spalone, to wina jest po mojej stronie.. ale
ktoś mi mówił, że takie rzeczy stosunkowo trudno wykryć,
więc liczę na to że się uda.. ;-)

--
Marek Skubela
sqbell_at_poczta.onet.pl