Karta Wideo ISA_problem

Autor: jurek_os_at_priv.onet.pl
Data: Sun 29 Sep 2002 - 18:58:44 MET DST

Witam
Mam pytanie do grupowiczow czy ktos moze mi pomoc w konfiguracji
wiekowej karty wideo na ISA o nazwie Fast F60.
Zakupilem cos takiego i po zainstalowaniu driverow i podlaczeniu
zrodła wideo okazuje sie ze owszem obraz widoczny jest na monitorze
ale za nic nie che dac sie zgrabowac.Wywala mi komunikat tej tresci.
Ostrzezenie:Nalezy potwierdzic ze synchronizacja pionowa zostala
skonfigurowana i właczona.
O co w tym wszyskim chodzi?
Dodam jeszcze ze probowalem odpalic to na Windowsach 95,98 i Me i w
karzdym przypadku taki sam efekt.
Jezeli ktos z Was mial do czynienia z podobnym wynalazkiem i moze mi
pomoc to bede bardzo wdzieczny.
Pozdrawiam
Jurek