Re: BIOS nie startuje...

Autor: Zbig.Drwiega (borsuk_at_borsucza.norka)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 18:05:09 MET DST

W artykule <3D97049C.D340425E_at_magsoft.com.pl> Radoslaw Sokol napisal(a):

> Przede wszystkim: nie powtarzaj tego samego postu trzy razy
> prawie że pod rząd. Przyzwoitość i zasady używania Usenetu
> nakazują odczekanie co najmniej 48 godzin przed _pierwszym_
> powtórzeniem wiadomości. Wysyłaniem wielu kopii można tylko
> zniechęcić ludzi do odpowiadania...

OK. Zdelejtowałem ją.
Powtórzyłem, ale inaczej redagując treść, bo wydawało się mi,
że napisałem pierwszy list w sposób zaplątany, z nieczytelnym
długim tematem :-).

> Wyświetla to po wyświetleniu tabelki z konfiguracją sprzętu
> czy przed? Całkowite odłączenie wszystkich napędów IDE
> (dysków i CD-ROMów) od zasilania i taśm IDE nic nie zmienia?

To są pierwsze linijki startu BIOSU.Po wyświetleniu producenta.
Nie ma mowy o tabelkach.
Wyjąłem baterię, i czekałem 1 godzinę.
Uruchomiłem bez baterii - efekt taki sam: Checking NVRAM...
Wyłączyłem, założyłem baterie -b/z.
Uruchomiłem też bez dysków, na czysto.
Dalej to samo.

PozdrawiamZbig.Drwięga