Re: Gwarancja na dyski maleje do 1 roku

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 16:07:54 MET DST

"oVo" napisal(la) dnia 2002-09-29 13:47, te oto slowa:

> No jak jakas firma kupuje inne firmy razem z zapasami podzespolow to
> sie zdarza. Podejrzewam ze to znowu "podlejsze" partie na rynek III
> swiata.

"Agere" "Quantum" i trzeci swiat - dziwne rozumowanie.

*Quantum* (czy raczej jego oddzial) produkowal swietne napedy ("toz" to
byla firma o poteznym potencjale technologicznym i produkcyjnym). Agere
to spolka matka Lucent-a, czyli tez potentata w branzy polprzewodnikowej.
Obecnie sprzedawane/produkowane napedy SCSI Maxtora to "przecie"
kwintesencja mozliwosci technologicznych bylego Quantum-a. ;-)

> Sprawdzilem i masz racje: te egzemplarze co wygladaja tak jak
> dawniej Quantum maja AGERE, a te co wygladaja tak jak zawsze wygladal
> Maxtor maja DSP Texas Instruments niezaleznie od modelu.

W Seagate-ach (Cheetah 10k i 15k z interfejsem Utra320) rowniez
"instalowana" jest elektronika powstala w Agere i STM. :-)

Tak jak pisalem wczesniej, to raczej wina _firmware_, co potwierdza
tylko poglad o opoznieniu/nieudolnosci inz. programowania w stosunku do
... ;-)

--
Best regards, Kosh                                 khn(at)wp(dot)pl
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"