Re: Zbyt szybkie zamykanie Windowsa?

Autor: Pawel Kowalski (kowal13_at_poczta.fm)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 14:39:48 MET DST

> Witam
> Wczoraj zmienilem sobie sprzet:) I wszystko okej, tylko komp wylacza
> sie (zasilanie) praktycznie sekunde po nacisnieciu Start/Zamknij
> system. Gdzies mi sie przewinelo przez uszy, ze przez ten czas dysk
> nie jest w stanie zaparkowac...
>
> Czy to prawda - i jesli tak to jak "spowolnic zamykanie"?

Cześć !

Z tym parkowaniem głowic to jest tak że może keidyś był
to jakiś problem ale to było bardzo dawno temu. Z tego co
słyszałem już od dość dawna posiadają one WatchDogi albo
coś na ich kształt czyli urządzenia które nawet w przypadku
gwałtownego zaniku zasilania są w stanie wykonać procedury
zamykające a więc w tym przypadku parkujące głowice.

Z szybkiego zamykania systemu więc się ciesz i się nie martw
problem z parkowaniem jest o pare ladnych latek za plecami
i nas juz nie dotyczy.

--
Paweł Kowalski
kowal13_at_poczta.fm