Re: Gwarancja na dyski maleje do 1 roku

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 12:51:40 MET DST

"oVo" napisal(la) dnia 2002-09-27 23:31, te oto slowa:

> Elektronike. Jakbys odkrecil to "Seashield" i porownal to co jest pod
> spodem chociazby z DSP Texasa zastosowanym w Maxtorach
> to wiedzialbys po co jest ta blacha.

"Golym" okiem czym sie elektronika BIV rozni od np. tej montowanej w
Maxtorach D740X ?.

Podobnie jak BIV, Maxtory D740X czy D540X-4K (Quantum lct40)
wykorzystuja tandem Agere (Lucent) / STM (oczywiscie _glowny_ ASIC jest
akurat w tych przypadkach rozny). Dopiero D540X-4D posiada DSP produkcji
TI. :-D

> Chyba tylko Cirrus Logic z
> Fujitsu byl gorszy. Ale przynajmniej nie bylo problemow z zadnym
> kontrolerem. A BIV z tym nie chodzi, z tamtym nie chodzi... tyz mi
> dysk.

Powiedzialbym, ze to raczej wina nie samego ASIC-a tylko inz. z
Seagate-a, odpowiedzialnych za _firmware_ urzadzenia (STM dostarcza do
swoich ukladow rozbudowane narzedzia developerskie).

Przekonamy sie, czy dokonano zmian dostawcy IC, gdy na rynku dostepna
bedzie BV (nie sadze by Seagate rozwiazal wspolprace z STM - "wzgledy
ekonomiczne").

--
Best regards, Kosh                                 khn(at)wp(dot)pl
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"