Re: Problem z drukarka HP 670C

Autor: Jarek (nospam.djberg_at_wp.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 11:44:10 MET DST

On Sun, 29 Sep 2002 10:43:53 +0200, Radoslaw Sokol
<rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał(a):

>Po wprawie -- możliwe :) Pierwszy raz to jednak katorga:
>siedziałem nad tą drukarką pół godziny, żeby nic nie urwać
>i być w stanie ją jeszcze później poskładać :) Kolejne
>demontaże przebiegały rzeczywiście znacznie szybciej już.

Aleczy trzeba zacząć od zdemontowania tylnej jej ścianki? Zobaczę
przynajmniej, jak wygląda elektronika (czy nic się nie rozłączyło) bo
chyba ją podejrzewam o awarię, naprawdę wkładałem tylko firmowe
pojemniki i w każdym przypadku test pokazuje te same numety
zapchanych/niekontaktujących dysz. Mam jeszcze pytanie ile mogłaby
kosztować wymiana takiej elektroniki w serwisie HP? Czy opłaca się
oddawać do serwisu? Na moje potrzeby ona w zupełności starcza, nie
drukuję żadnych zdjęć, czasem jakiś kolorowy tekst a i tusz stacza
dość długo jak dla mnie. Nie chcę kupować drukarki za np 200 zł po to
aby potem co chwilę wymeniać pojemnik za 120 a może polecicie mi
państwo jakąś drukarkę o tych samych kosztach eksploaracji i
parametrach wydruku?

--
Pozdrawiam
Jarek