Re: Gdy laptop nie reaguje

Autor: Lysy (lysy.wonspam_at_faq.net.pl)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 21:50:38 MET DST

Użytkownik wrote:
> Wrazie niespodzianki -blokady mam alt-ctrl -del i zamykam co potrzeba
> a gdy tak nie zareaguje to co pozostaje tylko wyjecie baterii ? czy
> jest cos innego ( w stacjonarnym byl przycisk resetu) a w moim
> compaqu presario?
u mnie w laptopie (dell) jak jakies urzadzenie pozostanie niewylaczone (np.
karta zewnetrznej nagrywarki usb) to system nie chce sie
zamknac/hibernowac/itp. Czasem tez jakis nieubity program (memory leak)
powoduje to samo ... ten drugi przypadek jest latwiejszy - manager zadan i
ubijam (w2k prof pl) .. i wtedy system odrazu 'schodzi' ...

--
Lysy (at) faq.net.pl (a BSI juz przestalo istniec)
<< yakby co to tnij ten nospam >>