Re: P³yta pod P4

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Sun 29 Sep 2002 - 00:32:12 MET DST

> Moja dziewczyna jest na kupnie nowego sprzêtu.

a dlugo to bierze?

>Wybra³a platformê Intela (P4). W zwi±zku z tym chcia³bym siê Was poradziæ
jak± p³ytê

musi byc plaska a najlepiej bezowa

> polecacie pod ten procesor. Na p³ytê mo¿e przeznaczyæ do 600 z³. Zale¿y
jej na stabilno¶ci, kompatybilno¶ci, wydajno¶ci i wsparciu
> ze strony producenta. P³yta powinna wspieraæ DDR-y i nie musi mieæ RAIDU.
Oprócz firmy (bo tu wybór nie jest a¿tak trudny)
> zastanawia mnie jaki chipset warto wybraæ a jakiego unikaæ?

jak na razie zainteresowalbym sie ustawieniem zegara systemowego, gdyz: jest
to nie eleganckie, jest to aroganckie, jest to niezgodne z zasadami
netykiety no i wogole twoj problem wystapi dopiero za 8 godzin wiec mozesz
spac spokojnie ;)

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -
//      Jesus SAVES!      \\