Re: dogonic p4

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 23:03:30 MET DST

tharry wrote:
> jak na platformie amd dogonic konfiguracje p4 2400MHz(na ddrach 266).
> chodzi mi o rozwiazania akceptowalne finansowo. myslalem o jakiejs
> plycie kt333/400, ddr333,

na MSI KT3 Ultra możesz odpowiednio podkręcić FSB, ale kosztem
zmniejszenia mnożnika (malowanie mostków). AMD się kiepsko kręcą, chyba
że znajdziesz gdzieś model 2400+ lub 2600+ - ale w takim razie nie masz
po co kręcić :D . Ponadto pamiętaj, że asynchroniczne taktowanie
pamięci i CPU raczej nie ma dla AMD sensu .

B.