Re: wymienic czy zwiekszyc RAM

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 22:50:09 MET DST

:-=wojo=--: wrote:
> AMD nie odpusci tego i pewnie jakiego Durnia XP wypusci... (byc moze
> bedzie to pelny Athlon na szynie 133 - zamiast 166 )

o tym wypadaniu z produkcij pisałem na poważnie - AMD najbardziej się
opłaca usuwać z linii produkcyjnych taki bezkonkurencyjny procesor żeby
mieć moce przerobowe na bardziej opłacalne (czyt "droższe") modele. A co
do Twojej propozycji - z grubsza należy się tego spodziewać, tylko bez
zmiany nazwy Athlon na Duron ;) Tzn. obecne Athlony zostaną procesorami
z "dolnej pólki" (zresztą już teraz konkurują z Celeronami, skutecznie
je dobijając szybkością) a górna półka to Barton (FSB333 i duży cache) a
później ClawHammer. No i SledgeHammer dla serwerów (ciekawe, baaaardzo
ciekawe jak AMD sobie będzie na tym rynku radził)

B.