Re: Gdzie znajde sterowniki do Diamond Stealth II G460 8MB AGP ?

Autor: Slawek (slwkk_at_poczta.fm)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 20:51:14 MET DST

Sorry mam zly dzien i juz nic mi sie zupelnie nie chcialo robic wiec
czekalem na gotowca... juz sam znalazlem bez najmniejszego problemu.
Mam za to inne pytanie dotyczace karty mianowicie co o niej sadzicie ?
Da sie pograc na niej w mniej wymagajace gierki na procku PII 266
(mowie o gierach gdzies sprzed 2-3 lat) ?.

pozdr. Slawek