Re: Geforce 2 MX200 - parametry

Autor: Jacek Patka (jpatka_at_interia.pl)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 20:19:37 MET DST

Użytkownik "Gosia" <mgosia_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Odświeżanie optymalne ale przy wszystkich możliwych do zainstalowania
> wartościach pojawiają się zakłócenia.
> W zasadzie się niewiele znam ale coś trzeba zrobić.
> A cena wcale nie była tak atrakcyjna (250) - pewnie zobaczyli blondynkę...
> gdyby nie 100km to z pewnością bym ją wymieniła.

Po pierwsze ustaw odświeżanie na 60Hz a najlepiej na 75Hz. Ja mam taka samą
kartę tyle, że firmy InnoVision. Nie jest to cud techniki ale ja tam jestem
zadowolony, a cenę należy uznać niestety ale za dość dobrą, zawsze to
GeForce, a nie jakaś padaczka - masz generowany obraz w 3D (pełną
akcelerację) a nie jakieś tam pseudoemulacje. Pewnie, że są już leprze
rozwiązania, ale za jakie pieniądze. Poza tym, te leprze potrzebują też
lepszej platformy (procesor i płyta). Zmiana ustawień odświeżania jest
podstawowym rozwiązaniem szczególnie przy monitorach 17" i więcej i wyższych
rozdzielczościach niż 800x600. Jak nie zadziała to znowu daj znać.