Re: padajace maxtorki?

Autor: zilog (zilog_at_wp.pl)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 19:48:27 MET DST

Uzytkownik "heiliger" <wdyham[@]tlen.pl_VERPISS.DICH-SPAMER> napisal w
wiadomosci news:an41v2$sr8$1_at_news.tpi.pl...
> witam...

> pytanie: czy to odosobniony przypadek czy dzieje sie tak czesciej?
> a zawsze *mialem* dobre zdanie o tej marce (choc mam segate'a)...

pracuje w serwisie. niedalej jak dzis mialem na stole kuriozalny przypadek:
komputer w którym w ciagu okolo 2 misiecy poszlo sie jeb...c 4 dyski twarde.
co ciekawe w serwisie podczas testów wszystko bylo zawsze ok,
natomiast u klienta... kolega pojechal podlaczyc i sru...
blad zapisu na dysku C :)
(jakies fantomowe prady, duchy czy inne zjawy?)
dzisiaj klient dostal nowa plyte glówna, czekamy na efekty...

.zilog