Odp: Jaki zestaw

Autor: Zbyszek (zbigsaw_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 18:17:16 MET DST

> Zapewne mocno lamerskie pytanie, ale mam prosbe. Doradzcie jaki wybrac
> zestaw PC dla dorastajacego dziecka, czyli wiadomo gry, internet.
> Nie znam sie na tym zupelnie i nie chce zeby w firmach wcisneli mi jakies
> badziewie.
> A i przy okazji za duzo by nie kosztowalo, bo czasy cienkie.
> Pozdrawiam
> Zbyszek

Sorry, jesli moge, jeszcze raz zawroce wam glowe.
Co sadzicie o takim zestawie do celow - jak napisalem wyzej.
Ew. co z tego zmienic.

Obudowa ATX Long 300 W
Procesor Athlon 1,6 Gh XP
Płyta (z sieciowka i muzyka) firmy ECS lub Shuttle lub Microstar
Wiatraczek do procesora
Pamieć RAM 256 MB DDR
Dysk twardy Barracuda 60 GB
Karta grafiki Gee Force II Titanium 64 MB + TV out
CD-ROM LG 52
Klawiatura ergonomicza
Myszka z przewijaniem
Listwa