Problem z drukarka HP 670C

Autor: Jarek (nospam.djberg_at_wp.pl)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 18:19:26 MET DST

Witam !!!
Od wczoraj z moją drukarką HP 670C dzieją się dziwne rzeczy. Podczas
próby drukowania syświetla mi się komunika, że mam źle zainstalowany
pojemnik z kolorowym tuszem a następnie, że został zainstalowany
nowy.. Wyczyściłem styki te w drukarce i te w pojemniku, wymieniłem
też pojemnik na inny i to samo. Po kilkukrotnym otwarciu i zamknięciu
pokrywy drukarki nie jest wyświetlany ten komunikat, jednak po
właczeniu i powtórnym wyłaczeniu zasilania pojawia się na nowo. Taki
komunikat wyświetlają wszystkie wersje sterownika, nawet ten dla DOS
(uruchamiałem kompa z dyskietki startowej. Nigdy nie eksperyentowałem
z napełnianiem itp, zawsze używam firmowych pojemników. Nigdy nie
nastąpiło żadne zalanie i silne zabrudzenie. Robiłem też test poprzez
naciśnięcie przycisku zasilania i pięciokrotne naciśnięcie wznowienia,
wszystkie dyszesą drukują poprawnie tylko zastanawie mnie jeden
fragment tego testu:
Pen Right C Black
       Left R Color 01 03.05 07 09 11 13 15 17 19 21 23 25 49
kiedyś podczas robienia tego testu nie było tych liczb, co one
oznaczają?
Nie wiem co mam z tym zrobić czy opłaca się oddawać ją do serwisu?
Jak się ja rozkręca? Odkręciłem dwie śrubi przy podajniku, ale dalej
nie wiem ... próbowałem zdjąć tylną ściąnkę ale też nie dało rady
Proszę o pomoc i pozdrawiam serdecznie.

--
Pozdrawiam
Jarek