Intel 740

Autor: ZoLT (mario_at_niespamuj.mikule.net)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 17:14:43 MET DST

Witam
Od dwóch dni męcze się z grafą intel 740.
najlepiej jeśli opisze wszytsko ze szczególami.
Problem.
win2000:
latające białe piksele na czarnych tłach, falujący ekran w przypadku
duzych białych powierzchni.
Po kilku minutach zwieszający sie komp( totalne zatrzymanie plus dziwne
odglosy jakby nie mogacego rozkrecic sie dysku tyle ze dysk na sete
sprawny ) .
Probowałem róznych sterów to samo, miałem pod ręka staruśkiego win98
wiec zapodalem:
Karta zainstlowala sie jakos standardowa vga komp smiga pieknie zadnych
zgrzytów a kosilem go maxymalnie.
Instaluje stery - obrazek startu windows i monitor sie wylacza diody
migają niema sygnału z grafy.
Próbowałem sterów od v.2.0 wzwyz na wszytskich to samo.
Słyszałem cos o sterach 1.00.01, znajomy ma rozwązanie ale go niema a ja
potrzebuje do wieczora tego grata uruchomić.
Domyślam sie ze istnieje jakiś "myk" i pewnie ktoś na grupie miał
"przyjemnosc" go rozpracowac :-).
A może mam podejżewac ze karta jest zepsuta i to nie wina sterów?
podejżewam tez plyte glowna ale to ostatecznosc. Prędzej jakies
ustawienia agp w biosie.
Wlasnie zabieram sie za stestowanie grafy na moim kompie, ale licze ze
jednak oczyms niewiem w przypadku tego intela:-)
pozdrawiam