Re: Matrox i Asus P4B533

Autor: adam (adam_at_no-address.com)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 14:45:02 MET DST

"KrzYChO" <ktrz_at_poczta.onet.pl> wrote
> Problem w tym, że mój stary matrox G400 ma 2 szpary ale nie chodzi. Jest
> tylko AGP 2x. A więc ilość szpar w złączu karty nie jest jedynym kryterium
> zgodności.

Niestety masz racje. Jak kupowalem swoja plyte NIKT nie byl w stanie
odpowiedziec mi na pytanie "czy odpali" GF2MX400 na 1.5V - co wiecej w
instrukcji (co prawda zbiorczej dla calej grupy V7100 Asusa) pisalo "karta
wymaga pewnego zasilania 3.3V".
AGP x2 powinno chodzic na x4, sa dwie szpary - mozna by zakladac, ze na 1.5V
poleci, a tu nie.

Jezeli nie znajdziesz nikogo kto ma ta karte na tej lub podobnej plycie to
pozostaje tylko proba zainstalowania. Chociaz jezeli te nowsze Matroxy maja
AGP x4 to raczej powinno dzialac.

adam