Re: gf2 v radeon 7500

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 13:30:16 MET DST

> mozecie mi poradzic czy jest sens zamieniac gf2 400 mmx tv-out w kompie z
> 3 933 na saphite radeon 7500 le
> tv-out ?. gram w q3 i zalezy mi rowniez na tv-out , teraz w q3 na gf2 z
> quality medium wyciagam 125 fps ale mam ciagle problemy z tv-out . Jak sie
> te karty maja do siebie bo podobno gf lepszy jest do gier , a radek do
tv.A
> moze najlepiej miec obydwie
> thx

Jest.
Po pierwsze 7500 jest znacznie szybszy od GF2 MX, a nawet od Ti. Jak chcesz
szukać odpowiednika w GF, to GF2 Ultra, GF4 MX
Po drugie - TV-out w radkach jest o niebo lepszy od GF
Po trzecie Szafirki są bardzo dobre (saphite ??? heh,mam nadzieję, że to
Shappire, a nie jakiś nowy wynalazek ?)
Po czwarte i ostatnie: na ch...ci obydwie, skoro możesz mieć Radka 7500 ?
pozdro...
sprocket