który monitor wybrac'? (19")

Autor: edwardek (edwardek_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 14:09:24 MET DST

1. LG 900P (naste;pca 915FT)
2. Samsung SyncMaster 959NF

Cenowo LG jest troche tanszy (stosunek 1640 do 1740),
przegladajac posty z tej grupy (i nie tylko) wychodzi mi wiecej
glosow na Samsunga (nie lubie tej firmy, ale wszedzie
pisza ze te monitory sa ok).
Natomiast o LG byla stanowcza wypowiedz na benchmark.pl,
ze jest lepszy bo nie ma pasow itd.... (a z kolei na grupach
dot. grafiki odradzaja monitory LG - z czasem sie pogarsza ich jakosc)
Parametry chyba nieco lepsze ma Samsung (ale jak u niego z zywotnoscia?)
Mam prosbe - ktory z tych dwoch monitorow
byscie wybrali: 1 czy 2?
ewentualnie jakis inny
(ale cenowo raczej nie przekraczajacy 1700 zl)

dzieki i pozdrawiam
Edwardek

ps. nie mieszkam w duzym miescie, nie moge sam
ocenic na wyglad, ktory obraz bardziej mi odpowiada :-(
a zdjecia w internecie moga byc podrasowywane.

(duzy format nie jest mi potrzebny do gier, bardziej
do projektowania, wiec jakosc obrazu przed wszystkim,
no ale tez zeby mi sie nie rozpadl po 1 czasu ten sprzet)