Re: [3 pyt] 'Flop', kondensator, zworka na plycie

Autor: IvanSoft (ivansoft[WON.SPAM)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 13:08:52 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> Dopóki go nie urwiesz, to nie ma się za bardzo czym przej-
> mować :) Ale na przyszłość bardzo polecam kupować długie
> obudowy, w których nawet przy dużej płycie nie ma problemu
> z montażem urządzeń 5.25".

No wlasnie staralem sie wybrac cos non-Codegen; rzeczywiscie z DVD,
nagrywarka nie ma problemu, ale ta kieszen jest juz nieco za dluga :/

> Pewnie do regulowania czy po zaniku (i powrocie) napięcia
> w sieci zasilającej komputer ma się ponownie uruchamiać czy
> nie -- przynajmniej tak wynika z opisu :)

Tak wlasnie myslalem, ale wolalem sie upewnic :) Zostawie wiec lepiej
domyslnie wylaczone, bo jeszcze sie zdarzy, ze pod moja nieobecnosc wylacza
i wlacza prad, po czym komp radosnie sie uruchomi ;)

Dzieki za odp., pozdrawiam:
Mariusz M.