Re: Maya 7.1

Autor: Michał (projectstudio_at_wp.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 15:49:46 MET DST

Użytkownik "Sniper" napisał w wiadomości >

> czy ktoś testował tą kartę z systemem emisyjnym DynaMix lub
> reporterskim Burli? Jak jest możliwość współpracy tejże karty ze stołami
> mikserskimi sterowanymi cyfrowo z tzw. "heblami" podnoszonymi z automatu?
> Pozdrawiam,
> Sniper

Ja osobiscie nie testowalem tej karty z zadnym z wymienionych sytemow(nawet
ich nie znam ;-)) ) Ale mysle ze jesli te systemy korzystaja ze sterownikow
ASIO 2.0 to i z Inca nie powinno byc problemow.
A co sie tyczy zmotoryzowanych tlumikow w stolach mikserskich to chyba
powinno byc OK podlaczasz wyjscia Inca w kanaly stolu i tlumisz czym
chcesz.Albo recznie albo programowo za pomoca dedykowanego oprogramowania.
Nie wiem jak to dokladnie dziala w radiu ale powyzszy schemat powinien
dzialac.
Wybaczcie jesli cos zle napislaem ale to tylko przypuszczenia. Z Promixem
chodzila :-))
michał