Odp: duzy problem - komp

Autor: KisieL (kisiel_at_icpnet.pl)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 10:26:50 MET DST

Użytkownik driver <pluszowy_at_rz.vline.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:an30qd$g74$1_at_main.vline.pl...

> Użytkownik "KisieL" <kisiel_at_icpnet.pl> napisał w wiadomości

> :)

> plikow
> pod

> moze w dentkach był virus
> jak grafika????
> win98se to nie system operacyjny tylko zbytek

tez tak myslelem na poczatku ale qrde instalowc sie nie cha windy a jak
teraz mam 98 to ledy wyskauja
a przy gruntownym scandisku zawiecscil sie
nie wiem moze sie klastty wyjebaly
sprubuje na inny dysku zainstalowac hmm