co dalej z monitorem?

Autor: bias (bias_at_nie.ma.mejla)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 09:39:25 MET DST

mam monitor samsung 753dfx z pokrzywionym obrazem (na dole i na gorze
widoczne 'fale') dalem do serwisu (ten glowny w warszawie - zakladam ze
najlepszy) trzymali tydzien wrocil taki sam jaki
zostal wyslany (tyle ze caly wybrudzony) - nic nie wyregulowali.... na
dodatek nie dostalem zadnej informacji czy cos przy nim robili, czy moze
taki obraz ma byc(czyt. ten model tak ma ;).....

mam teraz isc do sklepu i powiedziec zeby wymienili mi na nowy/dobry ?
inaczej - czy wyraznie wadliwa geometria na obszarze calego ekranu podlega
gwarancji... jest to latwo widoczne golym okiem i bardzo denerwuje

pisalem na ten temat do infolini samsunga to mi przyslali NORMY jakosci
obrazu(czy jak to zwal) - LOL
... ciekawe jak sobie mam zmierzyc czy moj monitor je spelnia w warunkach
domowych