Dziwny problem z biosem .....

Autor: Darius_Miles (ojciec_NOSPAMprowadzacy_at_wp.pl)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 08:33:14 MET DST

Witam

Wczoraj ustawiles haslo na system w biosie (bios typu ami ) haslo znam ale
komputek sie dziwnie zachowuje , podczas ladowania wyskakuje polecenie Enter
current password , i praktycznie nie dziala klawiatura czasem wszkoczy
ktoras z cyfr na numerycznej lub jaks litera a takto nic wiecej przykladowo
ide po wszystkich klawiszach po kolei i np tylko dwa dzialaja

Enter current password : _ i jak cos wstukam na pierwszej
pozycji to pjawias sie X i na dole to samo
Enter current password : _ tu cos wstukam ti na dole pojawia
sie X i taki sam monit o haslo

Enter current password : _ tu ja sie udaej cos wstukac to po X
pojawia sie jakas glowka jakby pac man i zaczyna migac i nic dalej sie nie
da zrobic ???

wyjalem bateryjke ale nic komputer chodzi nie zrestowal sie
nie mam opisu do plyty wiec nie wiem gdzie jest zworka do biosu
plyta jest firmy abit z chpsetem BX

Spotkal sie ktos z takim czyms ???
Zgory dzieki za pomoc