Re: Dylemty-LPG

Autor: Heartshade... (heartshade_at_wp.pl)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 01:02:01 MET DST

Użytkownik "Mack"
> Witam
> Zastanawiam sie czy... :
>
> 1. zalozyc do mojego CC 700 LPG - gaznik, bez katalizatora
> 2. kupic CC 900 i zalozyc LPG, mono wtrysk, katalizator
> 3. kupic TICO i zalozyc LPG, gaznik automatyczne ssanie, katalizator

Generalnie rzecz biorac to pewien czas temu do mojego kompa zalozylem LPG z
nadzieja ze gaz
poprawi troche atmosfere wewnatrz obudowy, fakt odpalam normalnie na pradzie
ale potem przelaczam lub
samo sie przelacza na LPG. Roznicy w wydajnosci nie odczuwam.Mowia ze na
gazie jezdzi troche wolniej,ale
nie wierz ja na pradzie w 3DMARKU mam 4677 punktow ,a na LPG ok.4650 wiec
roznica znikoma.
Jest taniej - litr gazu kosztuje ok. 1.20 zl,a kilowat pradu nawet nie wiem.
Ogolnie mozesz brac...
:)))

Heartshade / XPLOD labs
xpl00d_at_sympatico.ca