Dysk twardy - gwarancja

Autor: Posterunkowy (meldunki_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 02:03:17 MET DST

Ostatnio zaopatrzyłem się w nowisusienki dysk i zmartwiła mnie informacja
ekspedieta.
A mianowicie od listopada na dyski twarde ma obowiązywać gwarancja 12
miesięczna.
Osobiście jestem troszkę zmieszany tym bardziej iż jest to pdozespol
"mechaniczny" który jako tako charakteryzuje się wielka awaryjnością,
niezależnie od marki.
Dodam iż ów informacje uzyskałem w Gliwicach,
Co o tym wszystkim myślicie ? jak się sytuacja przedstawia w innych
miejscach tego wspaniałego kraju ?

Posterunkowy.

Posterunkowy ICQ#: 160020737